سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 ترفند ساده برای لوکس کردن دکوراسیون حمام

بعد از گذشت یک روز طولانی از کار ، همه ما در خواب غرق شدن در یک حمام داغ هستیم تا استرس خود را تسکین دهد. اما اگر حمام شما کثیف و نه چندان شیک است ، استراحت آن دشوار خواهد بود. برای اینکه حمام خود را به عقب نشینی شخصی خود تبدیل کنید ، با چند ترفند آسان برای ایجاد فضای بیشتر به صورت آبگرم شروع کنید. هنگامی که وسایل توالت با هم هماهنگ هستند و فضای سبز تازه به نمایش گذاشته می شود ، ناگهان حتی یک حمام کوچک نیز مانند پناهگاه شروع می شود.

 

1. معرفی برخی از فضای سبز

واریتی را انتخاب کنید که مدتی دوام داشته باشد و رایحه تازه ای از قبیل اکالیپتوس مینیاتور به شما اضافه کند.

 

2. پرده دوش شیک را آویزان کنید

تعویض پرده دوش آسانترین و ارزانترین راه برای تازه کردن حمام است. از نظر بصری ، فضای شگفت آور فضای زیادی در اتاق به وجود می آید ، بنابراین تغییر این یک عنصر می تواند به طور چشمگیری کل نمای اتاق را تغییر دهد. طرحی را انتخاب کنید که حداقل و تازه باشد و متناسب با موضوع آبگرم باشد.

 

3. بگذارید حوله کوچک حوله را نگه دارد

از خانه های حمام حیله بگیرید و از یک مدفوع چوبی کوچک استفاده کنید تا حوله های تازه را در نزدیکی دوش بکشید. نه تنها عالی به نظر می رسد ، بلکه به این ترتیب ، یک حوله همیشه در دسترس خواهد بود.

 

4. یک تشک حمام بامبو را انتخاب کنید

در حالی که حمام های پارچه ای تمایل به مرطوب و کپک زدگی دارند ، یک تشک چوبی چوبی که احساس می شود تازه می شود و فضای آن را پررنگ تر می کند. بعلاوه ، وقتی از حمام استفاده می کنید ، بعد از اینکه کسی فقط حمام بخورد ، جوراب خیس ندارید.

 

5. یک شمع معطر روشن کنید

اسپا ها همه حواس را از جمله عطر تحریک می کنند. برای یک اثر مشابه ، شمع را با رایحه ای آرام و تسکین دهنده مانند اسطوخودوس یا اکالیپتوس روشن کنید.

 

6. اضافه کردن برخی از هنر

برای اینکه چشم خود را در هنگام استراحت در وان یا استفاده از ماسک صورت ، چیزی برای لذت بردن از چشم خود قرار دهید ، یک اثر هنری را که دوست دارید بکشید. در صورت امکان ، یک تم بصری آرامش بخش مانند امواج اقیانوس را انتخاب کنید.

 

7. اجازه دهید لوازم حمام کادی کادی تهیه کنید

چگونه می توانید وقتی وسایل توالت شما در تمام لبه های وان خراب است ، خنک شوید؟ درعوض ، یک کادوی دوش آویزان کنید تا وسایلتان مرتب نباشد.

https://www.realsimple.com/home-organizing/decorating/decorating-bathroom/spa-like-bathroom

https://redpanel.co/