سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی برای تبدیل حمام خود به یک عقب نشینی راحت و جذاب

 

https://www.homedit.com/tips-for-turning-your-bathroom-into-a-cozy-and-inviting-retreat/

در هر خانه معمولاً دو اتاق وجود دارد که می توانید بروید و استراحت کنید ، تنها باشید و احساس راحتی کنید. اتاق ها و حمام هستند. امروز می خواهیم روی حمام و عناصری که به شما کمک می کنند جذابیت و آرامش بیشتری داشته باشید ، توجه کنیم. حمام باید مانند یک عقب نشینی دنج احساس شود و کارهای بسیاری وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید این اتفاق رخ می دهد.

 

1. از سرهای دوش باران استفاده کنید.

 

سر باران باران را در مرکز نصب کنید تا بتوانید از آن نهایت استفاده را ببرید.

بسیاری از مردم دوش را به وان وان ترجیح می دهند. دوش گرفتن کمتر طول می کشد و باعث پویاتر شدن شما می شود. مهم است که آب از دمای مطلوبی برخوردار باشد و با بدن شما دوست باشد. به همین دلیل سر باران باران ایده خوبی است. آب مانند 90 بار هوا باران می بارد. این احساس خوب و دلپذیری به شما می دهد و همچنین آرامش بخش است.

 

 

2. لباس های اسپا داشته باشید.

 

لباسهای اسپا را در یک کابینت ذخیره کنید یا آنها را روی دیوار یا درب آویزان کنید

آنچه مردم نسبت به اتاق ها و استراحت های هتل قدردانی می کنند این است که آنها لباس های خوبی را ارائه می دهند که در آن احساس راحتی و راحتی می کنید. پس چرا نمی توانید کسانی را در خانه داشته باشید؟ لباسهای فضایی باید در حمام از ضروریات باشد. قبل از خرید آنها ، به مواد توجه کنید. باید سعی کنید لباس هایی از جنس پنبه یا مخمل پنبه ای و تری پیدا کنید که ظاهری نرم درست مانند مخمل دارد.

 

3. قفسه های حوله گرم.

 

می توانید قفسه حوله گرم خود را در هر جایی قرار دهید و معمولاً کاملاً متناسب است

قفسه حوله گرم علاوه بر ساده و بسیار دلپذیر هر حمام است. آنها گران نیستند و همچنین بسیار کاربردی و مفید هستند. آنها به شما اجازه می دهند حوله های شما به سرعت خشک شوند و رطوبت خود را حفظ نمی کنند ، بنابراین بوی زشتی نیز نمی گیرند. علاوه بر این ، حوله گرم هنگام حمام گرفتن ، بسیار دلپذیر است.

 

4- عثمانی و سبدهای انبار.

 

عثمانی یا صندلی حمام معمولاً یک مبلمان چند منظوره است

داشتن عثمانی یا صندلی در حمام می تواند یک چیز بسیار خوب باشد. می توانید هنگام نشستن و استراحت در حالی که منتظر پر شدن وان با آب هستید و یا می توانید در حالی که موهای خود را مسواک می کنید بنشینید و غیره ، بهتر است که عثمانی هایی نیز داشته باشند که ظروف دوبرابر و انباری دارند. اما اگر احساس کردید که به آنها احتیاج دارید ، همیشه می توانید سبدهای ذخیره سازی اضافه کنید.

 

5- آینه تمام قد.

 

یک آینه تمام قد باعث می شود حمام شما بازتر و جادار تر به نظر برسد

داشتن آینه برای حمام ضروری است. اما نوع آینه ای که انتخاب می کنید یک تصمیم شخصی است. با این حال ، ما به شدت شما را ترغیب می کنیم در صورت داشتن فضای مناسب ، آینه تمام قد را انتخاب کنید. این اجازه می دهد تا خودتان را ببینید و بدن خود را تجزیه و تحلیل کنید و اگر دیواری برای آن ندارید ، می توانید آن را در پشت درب قرار دهید.

https://redpanel.co/mag/bathroom-decoration/